Известие

Collapse
No announcement yet.

1.6 боксер.. загрява

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.6 боксер.. загрява

    !
    Last edited by d840; d.m.y г., 17:44.

  • #2
    Колега по този въпрос има доста писано из темите потърси го с търсачката това е доста срещан проблем. Аз имах сходния проблем температурата се лашкаше от 40 C /извънградско/ до 110 С/ в задръстванията/ и слушах разни спецялисти, че това било нормално ама не е, няма кола на която тепературата на двигатела да ходи нагоре на доло. Аз смених термостата а по-късно и термодатчика и сега колата загрява на 85-90 C и там си остава.УСПЕХ
    Alfa Romeo 145 1.6 BOXER
    sigpic
    http://vbox7.com/play:884c5234
    http://www.youtube.com/watch?v=utCgI...layer_embedded

    Comment


    • #3
      Ас имах същия проблем колега,при мен се оказа датчиците за вентилатора,като ги смених и си поддържа м/у 80 и 90.Или е от тях или от термостата ама при мен като се беше прецакал термостата пък не качваше темнература,така че виж си датчиците сигурно са заминали.
      Alfa Romeo 145 1.6 boxer 96г. 103++hp

      http://www.vbox7.com/play:38923e52

      Comment


      • #4
        Лошото при боксера е,че може да са няколко нещадве са обяснени от колегите,третата е водна помпа,поне при мен беше тя
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          1 стар разбирач точно това ми каза.... минах само покрай него.... ремуса направо можеше да го углоши , а нашия ми вика " о0о0о лагера на водната ти помпа е тръгнал"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от d840 Покажи съобщение
            колеги колата е 145 1.6 боксер и имам сериозни главоболия напоследък... в задръствания колата си качва 110 градуса и тръгва да влиза в 120-те!! иначе не променя работата на мотора и в момента в който се задвижи колата си падат градусите на 80 и се закрепят.... 1 приателче има същата та на неговата видях на перките отгоре някакви 2 клемички малки , с кабели закачени на тях... на мойта също ги има клемичките но кабелите ги няма върху тях... омотани са с изолирбанд и не са вклучени на тех.... дали е от там проблема ??? питах в няколко сервиза включително при бобо и се ми казват че боксерите си работели в по-големи градуси ... ма чак 110... помагайте моля да не си пре..а колицата

            Да по големи значи около 100 в задръстванията лятото ма 110 няма как да ти кажа че са нормални Кабелите които са ти вързани един за друг са кабелите на резостата на перката и в момента първата ти степен върти силно като втора А и съм имал коли с подобни проблеми както Мъри спомена и неговата беше така и процедурата започва с термостат и водна помпа което предполагам ти е обеснено ако си клиент на сервиза Както и възстановяването на оригиналната схема на резостата е препоръчително Успех
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Намерих тази стара тема и реших да пиша тук за да не отварям нова.Въпроса ми е към теб Бобо.Вариант ли е през лятото да се откачи резостата като се вържат двата кабела разбира се за да се получи по добро охлаждане следователно и по малко затормозяване на двигателя.
              По принцип моята отива до 98гр. когато включва втората степен /дори и днес в тая жега във Варна/,но стрелката никога не минава 100 /след като смених датчика на радиатора който се беше прецакал/
              МЕТАН

              Comment


              • #8
                не е вариант колега щото като байпаснеш резистора, големия стартов ток ебава мамата на релетата и инсталацията на 1-ва степен и системата почва да се включва на втора при по-високата температура.
                точка

                Comment


                • #9
                  Kolev не съм съгласен с теб!!!
                  При положение,че перката не изключва в тая жега и задръствания и само варира между 1ва и 2ра скорост не е ли по добре направо да включва на 2ра степен и да не се стига до режима на 98 градуса и така да се предпази двигателя?
                  Ако си прав все пак решение има:директен кабел от акумулатора с яко реле.
                  МЕТАН

                  Comment


                  • #10
                    ---
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:43.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                      Тез италЯнци бе-е-е-е! Що са сложили първа степен изобщо!? Че и датчици разни, не боднали един ключ там да си го включиш когато решиш че моторът е застрашин ами.... .
                      Не мислите ли че конструкторът е преценил кога колко трябва да духа вентилаторът? Ако колата прегрява си има причина която трябва да се открие и отстрани. Всичко останало е неприемливо според мен. Да не говорим че има и климатик които участва в уравнението.
                      Ей тия италианци направо да им се чудиш
                      Да съм казал,че загрява стига си нормалните 98гр. и вкл. втората степен и след 20мин. каране нали знаеш като вдигнеш капака за какво нагряване на всичко става въпрос

                      п.п Не съм споменал нищо за ключ и ръчно включване,ако не си запознат за действието на електромагнитно реле виж тук http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%BB%D0%B5
                      МЕТАН

                      Comment


                      • #12
                        няма смисъл да се занимаваш, по-добре няма да го направиш. тая температура за двигателя си е нормална. вентилаторите се включват само когато си в задръстване или катериш баир. ако си с климатик пък, когато е пуснат - работят на 1-ва. а и е значително по-добре да тръгнат на ниска скорост и ако има нужда- да се пусне висока.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          ---
                          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:50.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #14
                            Колеги, схемата си е достатъчно добра и бе обосновано добре от всички, защо не трябва да се пипа.
                            Разбира се, всеки може да си изведе един ключ и да си пуска, каквото си иска с него.
                            Колата си е негова!
                            Има обаче случай, при който и при напълно изправна система, в задръствания и в жегите, мотора пак прегрява.Ядох го тоя насред Атина.Алфи има само една степен, но принципа е същия.Помпа, радиатор, термостат и останалото си бяха наред.
                            Накратко: Въздуховода се беше измъкнал от гнездото си и смучеше директно нагорещен въздух от радиатора и вентилатора.На практика топлината се въртеше вътре в коша, а само малка част излизаше извън него!
                            Поставих го на мастото му в гьола и нещата се оправиха.
                            Това дава и отчасти обяснение, защо при движение температурата пада.Просто мотора започва да засмуква по-свеж въздух!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Колеги, схемата си е достатъчно добра и бе обосновано добре от всички, защо не трябва да се пипа.
                              Разбира се, всеки може да си изведе един ключ и да си пуска, каквото си иска с него.
                              Колата си е негова!
                              Има обаче случай, при който и при напълно изправна система, в задръствания и в жегите, мотора пак прегрява.Ядох го тоя насред Атина.Алфи има само една степен, но принципа е същия.Помпа, радиатор, термостат и останалото си бяха наред.
                              Накратко: Въздуховода се беше измъкнал от гнездото си и смучеше директно нагорещен въздух от радиатора и вентилатора.На практика топлината се въртеше вътре в коша, а само малка част излизаше извън него!
                              Поставих го на мастото му в гьола и нещата се оправиха.
                              Това дава и отчасти обяснение, защо при движение температурата пада.Просто мотора започва да засмуква по-свеж въздух!
                              На практика си абсолютно прав но теорията не е че смуче свеж въздух просто колата насилственно си е променила горивовъздушната смес (благодарение на горещия въздух) но не е имало кой да промени аванса на колата и да успее да изчили високата температура и се е получило прегряването при теб Според мен си влязъл в режим в който температурата на входящия въздух е била над максималната предполагаема за тази кола.
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X